Jak się zdrowo odchudzać przy napiętym grafiku?

0
151
zdrowe obiady

Dieta dla zapracowanych polega na prostej zmianie codziennych nawyków żywieniowych. Zacznij od tego, by wyrobić w sobie nawyk codziennego jedzenia śniadań. Nigdy nie rezygnuj z tego pierwszego posiłku w ciągu dnia. Jest on znacznie ważniejszy niżeli zdrowe obiady czy pełnowartościowe kolacje. Jeżeli wyjdziesz z domu „na głodnego”, istnieje spore ryzyko, że po drodze do pracy dasz się zachęcić przyjemnym zapachem unoszącym się z pobliskiej piekarni i wstąpisz do niej niby z przypadku, by koniec końców kupić trzy duże pączki albo bezwartościową drożdżówkę. Śniadanie nie musi być obfite, by było sycące, odżywcze, zdrowe i smaczne. Lepiej zjeść zwykły jogurt naturalny z dodatkiem musli bądź płatków owsianych niżeli nie jeść nic.

Pozostałe posiłki w miarę możliwości staraj się natomiast zawsze jeść w domu. Dzień wcześniej przygotowuj sobie zdrowe obiady i kolacje. Możesz nawet wykonywać je w większej ilości, a później przechowywać w lodówce w pojemnikach czy nawet mrozić. Jeżeli jednak nie masz takiej możliwości, by codziennie lub co drugi dzień gotować, bo siedzisz do późnych godzin w biurze, korzystaj ze zdrowszych „gotowców” albo rozważ opcję wykupienia diety pudełkowej, nazywanej też dietą cateringową. Musisz też nauczyć się odmawiać. Twoja dieta będzie mieć sens tylko wtedy, gdy przestaniesz podjadać pomiędzy głównymi posiłkami. Jeżeli koleżanka w pracy częstuje cię ciastem, nie bój się jej odmówić. Powiedz jasno i wyraźnie, że teraz jesteś na diecie i nie chcesz jeść takich rzeczy.

icookandlook.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here