W ramach działalności ProWoman oferuję osobom prywatnym oraz firmom przygotowanie szkoleń i warsztatów.
Dla klientów indywidualnych opracowuje zdalny system pracy.
Zatem szkolenia bądź warsztaty dla osób prywatnych mogą odbywać się w formie zamkniętych interaktywnych wideokonferencji on-line.
Szkolenie vs warsztat
Szkolenie
Warsztat
Szkolenie łączy w sobie elementy wykładu z ćwiczeniami praktycznymi, na zasadach 80% teorii i 20% praktyki. Dzięki części teoretycznej klient zdobywa i fundamentuje wiedzę, a część warsztatowa pozwala wdrożyć zdobyte umiejętności.
Każde szkolenie nastawione jest na efekt- czyli wzrost wiedzy bądź konkretnych umiejętności uczestników.
Zdobyta wiedza i umiejętności zostaną udokumentowane odpowiednim zaświadczeniem bądź dyplomem wydanym przez ProWoman Kinga Kulczycka.
W warsztatach najważniejszą rolę odgrywa część praktyczna zgodnie z zasadą 40 % teorii, a 60 % praktyki.
Praca warsztatowa zazwyczaj odbywa się w stosunkowo niewielkich grupach, dzięki czemu kontakt między prowadzącym a uczestnikami jest dużo bliższy.
Warsztaty są nastawione na wypróbowanie w praktyce określonej wiedzy, umiejętności czy narzędzi.
Wymaga to oczywiście odpowiednich narzędzi, a także zupełnie innego podejścia do organizacji spotkania niż w przypadku konferencji i seminariów..
Zakres tematyki
Przykładowa oferta dla osób prywatnych:
Skuteczna komunikacja w relacjach z najbliższymi. Skuteczna komunikacja w miejscu pracy.
Trening asertywności.
Work-life balance, czyli życie poza pracą.
Efektywne techniki redukcji stresu.
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Wzmacnianie odporności psychicznej.
Budowanie pewności siebie.
Trening twórczego myślenia.
Rozwój osobisty i duchowy:
Mindfullnes, czyli trening uważności.
Praca z różnymi typami osobowości.
Naturalna pewność siebie.
Typy osobowości a charakter.
Przykładowa oferta szkoleń dla firm:
Skuteczna komunikacja w miejscu pracy.
Trening asertywności.
Work-life balance, czyli życie poza pracą.
Techniki redukcji stresu.
Zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
Wzmacnianie odporności psychicznej.
Budowa pewności siebie.
Trening twórczego myślenia.
Autoprezentacja.
Wystąpienia publiczne i tworzenie prezentacji.
Efektywne stosowanie mowy niewerbalnej.
Zarządzanie:
Prowadzenie rekrutacji oraz selekcji.
Budowanie zespołu i integracja.
Efektywne zarządzanie zespołem.
Zarządzanie czasem.
Skuteczne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
Delegowanie zadań.
Feedback i komunikacja informacji trudnych.
Praca z trudnym klientem.
Rozwój osobisty pracownika:
Wykorzystywanie technik uważności i odzwierciedlania w pracy z klientem.
Poznanie efektywnych metod pracy z różnymi typami osobowości.
Budowa pewności siebie.
Typy osobowości a charakter, czyli jak zrozumieć współpracownika i klienta?
Sprzedaż:
Efektywna sprzedaż.
Aktywne pozyskiwanie klienta.
Techniki obrony ceny.
Techniki sprzedaży
Oferta cenowa ustalana jest indywidualnie ze względu na wybrany rodzaj i ilość szkoleń bądź warsztatów oraz liczbę uczestników.